SIDEN ER UNDER OMBYGNING
proces
webdesign
1. INDLEDENDE KORTLÆGNING
Efter godkendelse af tilbuddet mødes vi online og kortlægger de vigtigste forudsætninger for, at din hjemmeside ikke kun bliver æstetisk, men også leverer det, den skal for dig og din virksomhed.
2. RETNING
Med udgangspunkt i dine ønsker og vores samtale præsenteres forskellige kreative retninger, som du får ro til at forholde dig til og give feedback på, inden du vælger den endelige retning.
3. DESIGN
Når retningen er på plads, opbygges af hjemmesiden - i tæt samarbejde med dig og med plads til justeringer undervejs.
4. INTRODUKTION TIL SQUARESPACE
Inden lanceringen mødes vi igen online, hvor du får en gennemgang af Squarespace og mulighed for at stille spørgsmål.
5. LANCERING AF DIN NYE HJEMMESIDE
Din hjemmeside er klar til at gå live! Yay!
branding | visuel identitet
1. INDLEDENDE KORTLÆGNING
Efter godkendelse af tilbuddet samler jeg et overblik over, hvad jeg arbejder videre med på baggrund af dine svar i spørgeskemaet. Er der behov for yderligere afklaring, tager vi en snak over telefon eller mail.
2. RETNING
Du præsenteres for forskellige logoforslag og får mulighed for at give feedback, inden vi vælger én retning at arbejde videre med.
3. DESIGN
Når retningen er valgt, finpudses og tilpasses logoet i tæt dialog med dig.
4. AFLEVERING
Det færdige logo leveres i forskellige filformater og farvevariationer, så det kan bruges både digitalt og på tryk.
logo design
1. INDLEDENDE KORTLÆGNING
Efter godkendelse af tilbuddet mødes vi online og kortlægger de vigtigste forudsætninger for arbejdet med din visuelle identitet – herunder logo, farver, skrifttyper og evt. Canva-skabeloner m.m.
2. RETNING
Du præsenteres for forskellige kreative retninger og får mulighed for at give feedback, inden vi vælger den endelige vej at gå.
3. DESIGN
Når retningen er valgt, udvikles den endelige visuelle identitet i tæt dialog med dig.
4. AFLEVERING
Din visuelle identitet afleveres som en samlet pakke med de aftalte elementer samt en guide til, hvordan du kan bruge identiteten på tværs af platforme.
proces
webdesign
1. INDLEDENDE KORTLÆGNING
Efter godkendelse af tilbuddet mødes vi online og kortlægger de vigtigste forudsætninger for, at din hjemmeside ikke kun bliver æstetisk, men også leverer det, den skal for dig og din virksomhed.
2. RETNING
Med udgangspunkt i dine ønsker og vores samtale præsenteres forskellige kreative retninger, som du får ro til at forholde dig til og give feedback på, inden du vælger den endelige retning.
3. DESIGN
Når retningen er på plads, opbygges af hjemmesiden - i tæt samarbejde med dig og med plads til justeringer undervejs.
4. INTRODUKTION TIL SQUARESPACE
Inden lanceringen mødes vi igen online, hvor du får en gennemgang af Squarespace og mulighed for at stille spørgsmål.
5. LANCERING AF DIN NYE HJEMMESIDE
Din hjemmeside er klar til at gå live! Yay!
branding | visuel identitet
1. INDLEDENDE KORTLÆGNING
Efter godkendelse af tilbuddet samler jeg et overblik over, hvad jeg arbejder videre med på baggrund af dine svar i spørgeskemaet. Er der behov for yderligere afklaring, tager vi en snak over telefon eller mail.
2. RETNING
Du præsenteres for forskellige logoforslag og får mulighed for at give feedback, inden vi vælger én retning at arbejde videre med.
3. DESIGN
Når retningen er valgt, finpudses og tilpasses logoet i tæt dialog med dig.
4. AFLEVERING
Det færdige logo leveres i forskellige filformater og farvevariationer, så det kan bruges både digitalt og på tryk.
logo design
1. INDLEDENDE KORTLÆGNING
Efter godkendelse af tilbuddet mødes vi online og kortlægger de vigtigste forudsætninger for arbejdet med din visuelle identitet – herunder logo, farver, skrifttyper og evt. Canva-skabeloner m.m.
2. RETNING
Du præsenteres for forskellige kreative retninger og får mulighed for at give feedback, inden vi vælger den endelige vej at gå.
3. DESIGN
Når retningen er valgt, udvikles den endelige visuelle identitet i tæt dialog med dig.
4. AFLEVERING
Din visuelle identitet afleveres som en samlet pakke med de aftalte elementer samt en guide til, hvordan du kan bruge identiteten på tværs af platforme.